NSU Rabat- og sponsoraftaler

Tank penge til NSU – Notmark Sogns Ungdomsforening

Få et OK Benzinkort til billig benzin og diesel, og støt NSU – Notmark Sogns Ungdomsforening

NSU – Notmark Sogns Ungdomsforening har en sponsoraftale med OK, der er bygget op omkring OK Benzinkortet. Når du opretter et OK Benzinkort gennem os, støtter OK NSU – Notmark Sogns Ungdomsforening med 6 øre pr. liter benzin eller diesel, du tanker på kortet. Derudover får vi en bonus, når du første gang har tanket 500 liter på dit OK Benzinkort.

Så få et OK Benzinkort, og tank penge til NSU – Notmark Sogns Ungdomsforening

Sådan gør du:

Brug linket herunder, og udfyld bestillingsformularen på OK’s hjemmeside. Så tanker du automatisk penge til os, så snart du tager kortet i brug.

Få et OK Benzinkort.

Du kan også finde et bestillingsskema i klubhuset, eller få det tilsendt ved at kontakte Margrete Meldgaard på pom@mail.dk. Det udfyldte skema sender du til OK, så vil du inden 8 dage modtage dit OK Benzinkort.

Har du allerede et OK Benzinkort, kan du også tanke penge til klubben. Du kan henvende dig direkte til OK på sponsormateriale@ok.dk, som så vil tilknytte dit kort til vores sponsoraftale.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Margrete Meldgaard på pom@mail.dk

Med et OK Benzinkort i hånden kan du tanke billig benzin og diesel på mere end 670 OK-tankstationer over hele landet. Læs mere om dine muligheder med OK Benzinkort her.

Hos OK kan du også købe billig fyringsolie, el og varmepumper. Du kan bestille døgnet rundt. Gå ind på www.ok.dk, eller ring 70 10 20 33.